سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
شکر الله سلیمانی شوشتر

حوزه/ امام جمعه شوشتر، گفت: امروز مهمترین راه حل در مسأله فلسطین و رمز نابودی رژیم صهیونیستی، اتحاد مسلمانان جهان و مقاومت مردم فلسطین است.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، روز قدس را فرصتی برای نمایش اقتدار و شکوه جهان اسلام دانست و افزود: حضور پرشور مردم در روز قدس این شعار را به همراه دارد که مسلمانان همواره به مبارزه با ظلم و ستم خواهند پرداخت.

وی، با اشاره به حساسیت های راهپیمایی روز قدس در برهه کنونی اظهار داشت: امسال روز قدس ارزشی دو چندان یافته است؛ چرا که تحولات منطقه ای چهره های خطرناک و جدید به خود گرفته و پدیده داعش توسط صهیونیستها برای فتنه انگیزی جدید در خاورمیانه تشکیل شده است.

امام جمعه شوشتر، با دعوت از مردم جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: انشاء الله مردم مسلمان جهان هر ساله تا آزادی کامل قدس شریف از پا نخواهند نشست.

حجت الاسلام سلیمانی، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) با نام روز قدس را نشان از آینده نگری  ایشان دانست و افزود: در این روز مسلمانان باید اتحاد و یکپارچگی خود را مقابل نظام استکبار را نشان دهند.

امام جمعه شوشتر، با اشاره به تحولات اخیر منطقه و حرکات تروریسیتی و ضد اسلامی گروه موسوم به داعش اظهار داشت: تمامی این تحرکات از سوی استکبار و رژیم صهیونیستی تغذیه می شوند.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان این که جنگنده های آل سعود در برهه کنونی به نیابت از رژیم صهیونیستی در یمن به کودک کشی می پردازند، خاطرنشان کرد: کشتار مردم یمن با هدف تأمین امنیت رژیم اشغالگر قدس، انجام می شود.

امام جمعه شوشتر، حضور در راهپیمایی روز قدس را اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: مسلمانان جهان در این روز باید در کنار کردم مظلوم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی به پا خیزند.

حجت الاسلام سلیمانی، با بیان این که رژیم صهیونیستی بیش از ۵۰ سال است که به فلسطین تهاجم کرده و زنان و کودکان را آماج اهداف خود قرار داده، اظهار داشت: مهمترین راه حل در مسأله فلسطین و رمز نابودی رژیم صهیونیستی اتحاد مسلمانان جهان و مقاومت مردم فلسطین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha